Підписатися на RSS

ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ


/Files/images/pratsvniki_dnz/zIK_0006.JPG

Вихователь - методист

Романюк Оксана Валеріївна

Освіта - повна вища педагогічна
Педагогічний стаж - 25 роки
"Спеціаліст вищої категорії"

Методична робота в дошкільному навчальному закладі є одним із засобів управління освітнім процесом, в основі якого лежить ідея розвитку дитини, спрямована на підготовку вихователів до якісного виконання завдань, на підвищення їх педагогічної майстерності, розвиток творчого потенціалу.

Завданням вихователя-методиста є:
- надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності, підготовки та проведення освітнього процесу з дітьми;
- навчально - методичне забезпечення освітнього процесу в ДНЗ;
- поширення серед батьків психолого-педагогічних знань;
- створення сприятливих умов для самовдосконалення педагогів, розвитку їх творчої ініціативи;
- забезпечення методичної підтримки щодо реалізації педагогічних ініціатив та апробації навчальної літератури, методичних розробок;
- вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду працівників свого та інших закладів, передового педагогічного досвіду.

Науково-методична робота в ДНЗ з педагогічними кадрами планується відповідно сучасних вимог з урахуванням конкретних умов, складу і підготовки педагогічних працівників, враховується їх освітній рівень, фахова майстерність, індивідуальні особливості. Під час організації науково-методичної роботи здійснюється гуманно-особистісний підхід до педагогів:
- допомога кожному педагогу випробувати свої творчі можливості;
- створення атмосфери підтримки невпевнених в собі педагогів;
- загальнокультурна підготовка педагогів;
- створення мотивації та забезпечення перспектив професійного зростання.

З метою підвищення фахової майстерності, активізації творчості педагогів в ДНЗ проводяться такі форми методичної роботи:
- колективні (педагогічні ради, конференції, науково-теоретичні семінари, семінари-практикуми, проблемні семінари, психолого-медико-педагогічні консиліуми, проблемно-аналітичні бесіди, аналіз конкретних педагогічних ситуацій, круглі столи, ділові ігри, тренінги, презентація матеріалів досвідів, колективні перегляди, виставки, конкурси);
- індивідуальні; «пульсуючі» (самоосвіта, наставництво, консультації, мікрогрупи, ініціативні групи, творчі лабораторії).

Оскільки провідну роль у навчанні відіграє безпосередній досвід педагогів, перевага надається інтерактивним методам навчання, які спонукають педпрацівників до вдумливості, активності, власного особистісного та професійного зростання.

Методичний кабінет оснащений достатньою кількістю нормативно-правової, науково-методичної літератури, наочними, демонстраційними та дидактичними посібниками, що відповідають вимогам сьогодення.

/Files/images/kartinki/іновація.png

Програмно - методичне забезпечення
Інноваційна діяльність ДНЗ
Творча педагогічна лабораторія
Гурткова робота в ДНЗ

Кiлькiсть переглядiв: 348

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.